6 Juni

Dålig uppdatering igen. Jag gör så jävla mycket.

Men i alla fall .. I Lördags morse lyckades jag klippa
ett rådjur på väg in till jobbet. Blev jävligt chockad
och skakis men allt gick bra utom med rådjuret och bilen.
Kylaren och fläkten pajjade men far min lyckades få
tag på grejer igår och har lagat <3
Men i lördags kväll kunde jag hur som helst inte åka och
jobba så du tog jag ett glas vin med Jennyfer ..
Okey då .. Lite mer än ett.
Inte meningen alls men Nathis blev onykter. Vaknar på
söndag morgon fortfarande iförd kläder och ett vagt minne
av att jag lagt en halväten korv i köket ..
Haha, sjukt kul.

Igår var det lite studentfirande för underbara Sofia <3
Grattade även Emma som fyllde 21 igår och också var med :D
Och kvällen tillbringades hemma hos Stina med massor av
prat, mys och gos ..
Sen blir man ju inte mindre glad av att man får gulliga sms
mitt i natten som man hittar på morgonen (: Det gillas ..

Fick just ett ryck och blev sugen på att åka till A6 i Jkpg och
strosa runt lite .. Någon som vill med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0