2/3 Juni

Kom precis på att det är helt sjukt att det är Juni redan.

Fin kväll i Eksjö igår :D Drog dit efter en hård dag på jobbet
och blev bjuden på väldigt god mat, rödvin och underbart sällskap.
Därefter öl på Keskins och en efterfest hos Désirée där de flesta sprang
runt med min väska och det dansades på bord och stolar (:

Även idag har varit en sjukt bra dag. Vaknade i Eksjö och mös
lite i solen med KB och Johan innan det var dags för hemfärd.
Hemmgjord pizza och lite stallmys och sedan bullbak hos finaste
Jennyfer <3
När bullbaket var klart och smakat fick jag ryck och drog med J
till Vetlanda för att käka donken-pommes och cheddardipp :D
Bästa.
När det var avklarat kom Felicia över till J för en nattlig fika och
allmänt struntprat om drömmar, vattensängar, fisar och diverse
annat. Och när jag väl lyfter på arslet och åker hemmåt så hittar
jag en Jens mitt i gatan och var ju självklart tvungen att se till
att han kom hem till B-fors ..
Ibland är jag himla snäll faktiskt (:

Nu är det deffinitivt dags att sova om jag inte blir tvungen att slå
ihjäl flugskrället som terroriserar mina öron först.

Fläskigt bra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0