8 Januari - Skidåkning

Jag överlevde skidåkningen i Torsdags i alla fall :D
Det trodde jag aldrig xD haha ..
Sjukt kul dock och det ska deffinitivt göras om.
Tordag kväll och fredagen tillbringade jag med min
finaste man. Jättemysigt och välbehövligt <3
Spenderade dagen i Jönköping för att inhandla en
keyboard till Inga-lill och bara vara ..
Dock lite elak man som retas för att jag inte vågar
fråga expediten på H&M om byxorna hon sprang
iväg med xD Han tvingade mig dock att gå fram
ändå.

Skulle varit ledig ikväll men fick ta ett pass på Högland
istället (: Längesedan jag jobbade där nu ..
Kommer hem till Bror min &co som spelar kort och
spelar hööög musik så jag har spenderat lite tid med
dem och sjungit för dem *Snäll*
Men nu ska jag nog slå dem på käften och sova lite.
Imorgon kväll blir det jobb i Eksjö.

Och bara för att jag älskar honom så mycket får det bli
en gammal bild på mig och sötaset när vi är som snyggast <3


Photo by me 15/3 2009

Kommentarer
Postat av: Giz

sv: hehe ja jag tycker med den är kul...

2011-01-08 @ 14:43:43
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0