31 Januari - Näsplåster

Idag har min käre broder varit på Gekås i Ullared och
hade köpt några plåster som tydligen skulle dra ut por-
maskar på näsan.
Men eftersom att han inte vågade använda dem först
fick storasyster agera försöks-kanin. xD
Så okey, på bilden är jag kanske inte värsta snygga
tjejen men om ni kunde känna hur fantastiskt len min
näsa är nu skulle ni inte skratta, lovar.
Känns asbra.

Det är alltså sista Januari idag och imorgon går vi in i 2:a
månaden det här året .. Då är ju såklart min fråga:
Vart tog den första vägen ?
Tiden går så otroligt fort, jag får ärligt talat lite ångest över
detta. Jag oroar mig för framtiden hela tiden och den kommer
alldeles för fort. Jag hinner inte med.

Photo by me 31/1 2011

Kommentarer
Postat av: Niclas Rundgren

Hej! Haha snygg du är med plåstret du ser ut som ett "cave monster" ;P Förstår vad du menar med att tiden flyger iväg den har Aldrig flugit så jävla fort som den gjort i år! Fick du jobbet/ praktikplatsen sen? Ha det gött!

2011-02-01 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0