25 Januari - Arbetsförnedringen

Känns så jävla bra att jag fått en så otroligt bra
handledare på arbetsförnedringen. (förstå ironin)
Seriöst ! Han är dum i huvudet. Socialt inkompetent,
allmänt jävla dryg.

"-Hälsotillstånd?
- Psoriasis och muskel & ledvärk.
- Vad är det du inte tål?"

Försökte förgäves förklara för idioten att jag inte
har någonting som jag inte tål.

"-Vad är det du inte kan äta?"

Försökte återigen förklara att jag tål att äta allt.

"-Varför har du värk i kroppen då?"

Seriöst ! Jävla pucko. Fan vad arg jag är.
Fulaste namnet har han också. Jävla Siwert.
FAN!

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Herregud. Det måste vara ett kriterie att få jobba på arbetsförnedringen att man ska vara så oförstående och döv som möjligt!



Jag går själv där och behöver stå ut med idioter som Siwert! Haha.



Hoppas det löser sig för dig!

2011-01-28 @ 15:24:16
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0