23 Januari - Hanboll och Photoshop

Försökte ge mig ut och skritta en sväng idag med, men
järnskor och is funkar liksom inte ihop. Och broddarna
vill ju som tidigare nämnt inte fungera på stenhård is.

Min kväll har jag ägnat åt att hejja fram hanbollskillarna
till vinst mot Kroatien (Påpeka gärna om jag stavat fel
för faktum är att jag inte har en aning om hur det stavas)
och ritat i ps.
Surt dock att min ritplatta inte vill fungera som den ska
på pappas dator. Då får man snällt använda dator-musen
istället, vilket inte är lika smidigt.
Knåpade i alla fall ihop en häst (som vanligt ?).



Painting by me 23/1 2011

Kommentarer
Postat av: Amanda (Alice på hippo)

Jättefin :D

2011-01-24 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0