20 Januari - Röd

Jag har haft snor-ont i kroppen hela dagen och
i flera dagar innan idag också för den delen.
Dock tror jag fötterna är värst just nu :(
Fotmassage ?

Varit på arbetsförmedlingen på ett alltid lika givande
möte (förstå ironin). Det knappt ta sig någonstans
med ponnyn trots broddar .. Det suger.
Lyckades dessutom halka när jag skulle gå runt min
bil så jag slog i huvudet i bakluckan, så nu är jag yr
också ..

Nu har jag lagat mat och ätit. Så nu blir det nog tv
och mys med mannen resten av kvällen ..
Mannen fick dessutom välja färg på ögonskuggan idag
så det blev rött vilket jag aldrig prövat innan xD
(Kuuul med massa färger)
Så därför blir det bild på det ^^


Photo by me 20/1 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0