2 Januari - Gnagarmys

Kände mig så pass pigg till kvällen att jag i alla fall
kunde sitta upp. Så jag målade klart mitt nuvarande
projekt och hade även lite gnagargos (:
Dock inte med Trixie, hon vill allra helst bara springa
överallt på en gång. Annat är det med Frosty goset.
Mongo börjar bli mer handvan och kan gosa han med,
men lite småbit blir det ju. Måste smaka på matte.
Nu ska jag sova jättemycket, huvudvärk och grejer.
Har dock inte behövt spy på ett par timmar nu så det
är förhoppningsvis över. Men den rinnande näsan, febern
och kliet i halsen är kvar.

Frosty ser cp ut på mitten bilden för att hon kliar sig,
men jag tyckte hon var söt xD


Photo by me 1-2/1 2011

Kommentarer
Postat av: sarah nordström

nånånåså sötisar! tvätta sig liite! åh lille mongo!!! så pluttissötisen!!!

2011-01-09 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0