28 Augusti

Okey, dags för lite update ..

Liseberg i torsdags med KB, Jennyfer och Sanne :D Oerhört bra.
Perfekt väder, molningt och omkring 18+. Fick en regnskur på oss
som knappt änns behöver nämnas.
Den längsta kön vi stog i var ca 15-20 min lång. Annars var det i stort
sätt bara att springa runt och åka igen. Jag fick sockervadd och Jennyfer
gifte sig med killen i lisebergsbanan :D
Jag var även en Köttbomb och vi åt Grönsaksbullar innan hemfärd (:

Morgonen innan avfärd var också ganska intessant då jag blev tvungen att
fösa en kossa på vifft in i en hage ;D Den dagens goda gärning ..

Fredag- och lördagkväll bjöd på finaste sällskapet, musik och öl :D Underbart.
Och dagens har mest tillbringats i sittande/liggande ställning då man inte varit
helt klar i huvet ;P Har lyxat med nytt te, ny Elvis och choklad-doppat frukt (:
Och Cocca Cola så klart .. Vad vore livet utan det ?

Har haft en grymt fin helg och jag avgudar alla er som varit inblandade i den <3

Imorgon är det jobb mellan 7-18.30 så det är helt klart dags att krypa ner i
sängen nu ... Puss & Pill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0