24 Augusti

Två nätter hos fina fina frugan (:
I måndags försökte vi få isär ett envist jävla skrivbord
men ikke, J läste brev och dagböcker för mig istället :D
Mys.
Igår var det slappmorgon på balkongen och sen en heldag
i stallet. Skurade boxen och tack igen för hjälpen <3
Fick låna Ebbsan och var ute och red i nästan en timme.
Super mysigt.
Efter det fick det bli middag på My's och sen rosé och sällskap
av Linda och Cassandra :D Bebisgoos !

Blev som ni förmodligen förstått inget Liseberg eftersom att det
tydligen var stängt =P Så det får bli imorgon istället (:

Idag är jag super trött .. Har fixat i stallet och försökt städa men
huvudvärken har sagt åt mig att inte orka det.
Snopp.

Nu sitter jag på arslet i soffan och vilar upp mig inför imorgon :D



Bild på Jennyfer och Ebba :D Fett söt.



Och en på min underbara tjockisälg <3



Photo by me 23/8 2011

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA ! ser ostadigt ut :)

2011-08-29 @ 01:52:18
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0