20 Augusti

Sjukt jobbig dag. Min kropp värker och nu på kvällen
har man börjat få migrän med. Jätteskoj.
Fick hjälp av bästa pappsen i stallet.
Men nu är jag färdigsminkad och påklädd för jobb.
Skulle dock inte vilja säga att jag är redo. Well well.

Jag borde skynda mig lite eftersom jag tänkt åka om
tio minuter men fortfarande har lite skit att göra. Borsta
tänder och sätta upp hår och sånt.
Men gör jag någonsin vad jag borde ? Tydligen inte.
Imorgon är jag dock helt ledig, jobbar måndag och är
sen ledig tis-ons-tors och då blir det lite mys iaf (:

Och nästa helg blir det Eksjö stadsfest, 8-9 sept blir det
Close-up båten och därefter blir det en hel massa musik
under hösten som älskade frugan har letat fram åt oss :D
<3

Har sminkat mig "på riktigt" för första gången på länge.
Faktiskt försökt anstränga mig liiiite ..



Photo 20/8 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0