17 Augusti

Hämtade Jennyfer i Nässjö vid två-tiden igår.
Degade en stund och for sen upp till stallet (:
Friserade ponnyn som hade extremt lång man
och då inte snyggt lång.
Blev även sparkad i huvudet av fanskapet xD
Var dock väldigt mkt mitt fel. Satt på huk på
golvet och klippte litegrand vid hovarna och
så kom en fluga och satte sig på hans mage.
Inte alls hårt men jag fick en hov och en liten
bula i pannan =P

Men nu är han iaf nyfriserad och fin (: Bara
magen som ska krympa med ..
Jennyfer red en liten sväng barbacka, träna
lite balans ;D
Sen hoppade jag upp sista biten för han blev
störd =P Och jag hade hög toffs som jag inte
orkade flytta på, därför sitter hjälmen helt
på sne, högt upp och konstigt xD
Och ponnyn ville dessutom absolut inte stå still
och absolut inte titta åt kameran .. Plutt.



Photo by Jennyfer 16/8 2011

Kommentarer
Postat av: Burhult

Vart har du hästen??

2011-08-17 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0