17 Augusti

Faktiskt riktigt skönt med sovmorgon idag.
Slöa på soffan och bara vara.
Jobb mellan 11.45-18.30 och samma tid imorgon (:

Kvällen har spenderats med lillan, kikat på film och
varit jävligt feta ;D Mumma !
Kikade på "Just go with it" eller "Min låsatsfru" som
den korkade översättningen är.
Sjukt bra i vilket fall som helst, jävligt förvirrande men
ack så rolig .. Och imorgon blir det fika & alfapet med
två jättefina flickor <3



Nu är det nog snart dags för sängen, men frågan är
om jag verkligen kommer att somna.
Just nu är det jävligt mycket som snurrar i huvudet.
Mår ganska allmänt dåligt och saknar dig jättemycket.
Men jag har så svårt att veta vad jag ska tro eller vad
jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0