16 Augusti

Klockan är bara tjugo i tio och ändå har jag hunnit
med nästan allt jag ska idag. Känns oerhört bra
eftersom att jag då kan ligga på soffan med datorn
i knäet och glo på tecknat utan att behöva känna
att det är ngt jag måste göra (:

Kanalen "Boomerang" är ju för övrigt helt underbar
kör nästan bara de gamla bra barnprogrammen som
man är så jävla förtjust i :D
Helt fantastiskt.

Sitter här och funderar på att beställa biljetter till
Close-up båten den 8-9 September ..
Vill väldigt, väldigt gärna se Dia Psalma och säger
inte nej till Hardcore Superstar .. Men då vill jag ju
hemskt gärna ha ngn med mig. Sugen ?
Går mellan Sthlm-Åbo. Följ med mig !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0