28 April

Gick kanon att jobba i Eksjö igår (: Kul att få
se lite annat med ..
Efter jobbet var jag hos Jennyfer. Paj, pocahontas
och sjuka jävla sms hela kvällen lång xD haha ..
Sjukt mysigt :D

Idag har jag sovit länge, passat en hund, plockat
fram och tittat på min symaskin (tro det eller ej, men
jag har en egen) som jag inte förstår mig på, tittat
på tyger på nätet och dreglat över kläder på tradera ..
Jag har alltså fått för mig att jag ska sy kläder.
Frågan är bara hur det ska gå till ..
Jag vet inte hur en symaskin funkar ?
Eller hur man klipper till tyg ?
Haha xD

Men i vilket fall som helst så ska jag snart till stallet och
förhoppningsvis bowla med fint folk ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0