28 April

Blev ingen bowling .. Gick inte att få tag på Sarah xD
Men jag har iaf funderat lite mer på det där med att sy
kläder och ska iaf testa =P Sen får det gå som det går ..
Plus att jag har internet-shoppat lite (A) hehe ..

Sen sitter jag och velar och har nästan lite ont i magen ..
Jag vill verkligen, verkligen till Metaltown.
Jag vet så väl att jag kommer må så jävla dåligt och ångra
ihjäl mig om jag inte åker dit. Men jag måste få ihop det
med så mycket annat också.
Någon som har en sovplats åt mig i GBG ?

Dessutom funderar jag på att åka till Gävle om ett tag igen
om Joanna vill ha mig vill säga :D <3
Sen planeras det lite smått för London och sånt.

Känns som att jag har för mycket på gång för mitt eget bästa =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0