27 April

Ledig idag .. Eller ja skulle varit.
Tänkte att jag skulle sovit ordentligt idag och få
igen ett par timmar. Känns som att det varit en
bristvara senaste tiden ..
Men nej, vid halv nio ringer telefonen. Så nu ska
jag hoppa in mellan 15.00 - 18.15 på systemet
i Eksjö.
Jaja .. Skitglad över att få jobba i alla fall (:
Nathis behöver pengar.

Sarah fixade mina naglar igår så nu är som shiny
som faen (: heh .. Glodde även på en film som jag
inte kan påstå var så jättebra enligt mitt tycke ..
Men mysigt i alla fall ..
Hann även med en snabb kopp te hos Jennyfer
innan jag åkte hem och damp i säng ..

Nu blir det stall-fix så att jag hinner med att duscha
och laga mat och grejer innan jag måste dra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0