26 April

Den gågna veckan har varit helt sjuk ..
Jobb hela veckan på systemet och tre pass
på hotellet i Eksjö.
Plus en reunion i Fredags-kväll och en efterfest
i Eksjö i Lördags natt/ Söndag morgon ...
Ingen sömn för mig inte.
Så nu är jag seg, har väldigt ont i kroppen
och är allmänt väck i skallen.
Första gången jag var rädd för att sätta mig
och köra bil i Söndags natt när jag slutat jobba.

Igår var det arbetsdag i stallet, slit och släp och
korvgrillning (: Hur mysigt som helst.
Kvällen bjöd på en liten ridtur med Joanna och
sen ett besök hos Jennyfer .. Te, cola, popcorn,
Mama Mia och PR :D Lika nice som vanligt ..

Idag bjuder dagen återigen på sol och värme,
alltid lika välkommet. Senare ska jag iväg och
jobba en sväng (: Och efter det ett besök hos
min fina Sarah som ska greja mina naglar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0