22 April

Puh, trött efter gårdagens bravader .. Men pengar blir det iaf =P
Totalt typ tolv timmars jobb med 1½ timmes mellanrum, det är
inte en arbetslös sate van vid xD hehe ..
Så är det slapp i soffan med Projekt runway och en påse godis (:
Senare blir det stallet och en ridtur på älskade ponnyn och efter
det en tur till Nässjö staden och alla vänner för grill mys och någon
öl med :D Mumma ..

Imorgon är det jobb på systemet igen 8.45-14.30 och sen jobb på
högland mellan 21.30 till 02.30 tror jag det är ..

Och på det får ni en inte särskilt ny bild, jag är tråkig, jag vet.



16/4 2011

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag var inne där igår, jäävlar va mycket folk xD

måste vatt jäkligt stressigt! :O

2011-04-22 @ 13:18:07
URL: http://carolinegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0