16 April

Idag säger vi Grattis på födelsedagen till Mamsen och
även till Inga-lill. (:

Är trött som satan efter jobbet inatt men som för övrigt
gick väldigt bra (: Dessutom aldelles lagom med spel
hela kvällen :D
Hälsade på Sarah och Skrållan en sväng innan jobbet, och
Axel också .. Mysmys.

Sitter i soffan och degar, funderar på att fixa muffins eller
något till fikat lite senare idag (; (Ne jag är ingen gotte-gris)
För övrigt kan jag ju garantera att mina muffins är as-goda.

Och eftersom att jag faktiskt blev nöjd med min väldigt färg-
glada sminkning igår till jobbet så måste jag ju slänga upp
bild på den så att intresseklubben kan suga åt sig informationen.
=P


Photo by me 15/4 2011

Kommentarer
Postat av: Devinia Euvel

Snyggt!

2011-04-16 @ 12:54:05
URL: http://devinia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0