Kristinehamn-Bilder

Har fixat ihop ett gäng bilder från Kristinehamn,
lite smått och gått och långt ifrån allt men det
var vad jag orkade nu =P

Det blev mycket sällskaps-spel, en svampplock-
eftermiddag med goda (höhö) resultat. (:
Även en tur in till Karlstad och en liten tur till
Marieberg och loppisen där, fynd !
Om någon skulle undra över vad som hänt min
annars så förtjusande man ett par bilder ner så
beror hans groteska utseende på att han har ca
tre stycken vindruvor i storlek Large under läppen.
Jag fick in en som trillade ut lika fort som den kom dit ..
Den sissta dagen var såklart även den vackraste.
Tillbringade den neråt hamnen och picasso för
att sedan dra vidare till herrgården där vi lät fantasin
flöda ..
Nu har jag sett Kristinehamn i Höst-tillstånd och jag
tycker fortfarande lika mycket om det.


Photo by me+boyfriend 12-19/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0