Besviken

Ärligt talat så är jag lite orolig ..
Vad är felet på svenska folket ?
De vill tydligen ha ledare som vill öka klyftan
mellan "fattiga & rika", som skiter i de unga som
strävar efter jobb för att istället tvinga in de gamla
och sjuka.
Fy fan ..
Och till råga på det så ska vi tydligen ha in SD i
riksdagen, kul.
Dags att emigrera snart.

Och notera att jag inte överhuvudtaget har sagt att
andra inte får ha sina egna åsikter men det här är
mina ..
Är så trött på er som sitter och säger att "Man måste
låta andra ha sina åsikter och respektera dem" .
Men när ni säger så, respekterar ni då verkligen mina
åsikter?
Jag kan ta att vi har olika åsikter. Men ärligt så hoppas
jag att ni som röstat blått blir sjuka och utförsäkrade.
Allihopa.
Det där äcklet Reinfeldt och hans lilla följe gynnar ändast
de som har jobb och de som lever i välfärd.
Det är faktiskt inte alla som gör.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Eller hur! Håller med till fullo över det du säger. Och de blåas kommentarer om att de gynnar hela sverige och att de är ett "nytt" arbetarparti som också ska vara sveriges ända arbetarparti, bullshit. Hur många ungdommar finns det inte ute som lever på fattiga studentbidrag och allt annat och för liv och lust söker jobb. De VILL jobba. Men nej, moderaterna ser till att gamla goa tanter och gubbar ska dra sista strået till stacken istället för att få till ett nytt starkt Sverige. Socialdemokraterna har jobbat för det sverige som finns idag i tiotals år, alla har alltid röstat på Sociald för att de invånarna vill käna pengar och komma upp till ytan. Men nu, när S har sett till att dem fått det, då går folket över till M istället för där ökar pengarna om man redan har dem och man får behålla dem!

Svenska folket är ett själviskt framgångsrikt land som inte kan se över sitt eget staket. Punkt slut!

2010-09-20 @ 13:47:40
Postat av: Beexxii

Jag håller med dig. Jag gillar ingen av dessa partier, varken Moderaterna och SD.



Håll dig till dina åsikter för dina är mer vettiga än andra jag känner... Kram Rebecca Gunninge ♥

2010-09-20 @ 16:52:26
URL: http://beexxii.devote.se
Postat av: sarah

dessutom så säger moderaterna att det inte finns så många arbetslösa. ( de som går t.ex på folkuniversitet eller andra aktiviteter via arbetsförmedlingen räknas inte som arbetslösa, för att det är sysselsatta. BLIR SÅ FRUKTANSVÄRT FÖRBANNAD! vad är det för mening med att vara ett parti om man inte kan tala sanning och göra det bästa för folket? kan de inte bara sluta ljuga och försöka dölja sanningen till deras fördel? vafan är det för samhälle vi lever i när det är folket som ska rösta, men inte vet vilka som ljuger elr talar sanning? jävla jävlar!

2010-09-21 @ 01:29:16
Postat av: Yvonne

Håller med dig, jag har blivit delvis utförsäkrad och är nu arbetsför i listorna igen. Man känner sig inte friskare bara för att man är placerad på Arbetsförmedlingen...

2010-09-22 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0