6 September

Vaknade första gången vid halv fem, andra vid tio över
fem, 3:e vid halv sex, 4:e vid sex-tiden .. Då fick jag
Gunnars armbåge på mitt ganska nyligen piercade öra
vilket gjorde att jag dog lite och då gav jg även upp
försöken att sova ..
Så nu sitter jag och lyssnar på Morgonpasset i P3, små
skrattar och kikar runt på nätet .. Händer inget spännande.

IGEN sämst uppdatering ..
Jobbade i Eksjö i fredags igen, det var det tråkigaste
jag gjort på ett bra tag .. Det finns ju verkligen inget
folk där tydligen ..
Lördagen skulle jag jobbat men blev faktiskt ledig (=
Kändes skönt då jag var skittrött och vi dessutom
skulle hjälpa farmor att flytta in i huset i B-fors ..
Så kvällen tillbringades istället med vila och mys.

Är för övrigt på jakt efter en videokamera att köpa lite
billigt, skulle vara väldigt roligt att ha.
Och har även lagt bud på en klicker på tradera, är
väldigt sugen på att bara testa lite och se om min stirriga
lilla ponny är intresserad av att jobba med lite sådannt ..

På tal om ngt helt annat ..
Visst är det alldeles underbart när man ropar på pollen
och han/hon kommer galloperande i full fräs med spetsade
öron och huvudet högt.
Jag bara älskar känslan av att han faktiskt vill komma
till mig -v-
Kärlek till dig


Photos by me 1/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0