28 September - Besikting

Började dagen med att gå upp klockan sex
för att släpa mig ut till bilen och åka upp till
stallet för att fodra hästarna ..
När jag kommer upp så är lyset tänt, och min
första tanke är givetvis
"Oj, nu har ngn tagit fel på dag, höhö"
Och helt fel hade jag ju inte då jag i nästa
sekund har något gnagande i bakhuvudet ..
Så fort jag kliver in genom stalldörren och hälsar
på Anna Å så kommer jag ju ihåg att det faktiskt
är nästa tisdag jag har utsläpp ^^ Gött ..

Tyckte dock inte att det var lönt att sova igen så
jag startade datorn och tillbringade en timme åt
att slösurfa ..

Min lille bil skulle besiktas idag också .. Gick väl
sådär antar jag. Lite saker som måste fixas.

Ikväll bär det av till Sävsjö för att spendera tid
med min fina man, Svamp och Erika (?)
Trevligt (:

Är för övrigt nöjd med bilden nedan och jag får
väl tacka Gunnsan för det då det var han som
tvingade mig att springa in och hämta kameran.
En av de saker som gör att jag är så väldigt nöjd
med bilden är att den faktiskt är helt oredigerad ..
Förutom att jag lagt till skuggan runt bilden självfallet.


Photo by me 18/9 2010

Kommentarer
Postat av: annie

Hej!

Vad är bilden på?

2010-10-10 @ 16:51:09
Postat av: Nathis

Vattendroppar xD Syns inte det ? (=

2010-10-10 @ 20:31:37
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0