26 Septmeber

Jag verkligen älskar att vakna med huvudvärk och vara
dyngtrött efter att ha jobbat både fredag och lördag kväll
i Eksjö ..
Ovanligt mycket folk ute dock, det var ju lite kul.
Dagen ska spenderas vid datorn hade jag tänkt .. Ska nog
rita lite och testa en ny grej i ps (givetvis inte ny men jag
har aldrig prövat det innan).
Sen blir det ju stallet såklart, funderar på att hoppa .. Beror
på om jag orkar ta ut några hinder ;D hehe ..
Jag är inte lat, jag är trött.

Min lille fet-ponny är fruktansvärt söt i alla fall, bilderna är
tagna i torsdags, alltså 23:e ..
Men det är INTE okey att se ut som han gör på nedre bilden
när matte kommer och ska rida. Jävelponny <3


Photo by me 23/9 2010

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nathis! Skitiga hästar är lyckliga hästar, vet du väl...

2010-09-29 @ 17:13:43
Postat av: Nathiis

Haha, förvisso .. Min ponny måste vara fruktansvärt lycklig ;D

2010-09-30 @ 13:03:10
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0