22 September - Akvarell

I Kristinehamn fick jag lite ideer till bilder som jag då ritade
upp på små rut-papper. När jag idag fick fram bilderna fick
jag för mig att göra en av dem i akvarell ..
Blev ändå hyffsat nöjd med resultatet eftersom att det var så
fruktansvärt längesedan jag gjorde ngt större motiv i akvarell.
Bakgrunden är ett rent kaos men det beror mest på att jag
verkligen (och jag menar det) suger på att komma på och få
ner bakgrunder på papper ..
Men jag skäms nästan lite över att lägga upp det färdiga resultatet,
för att när jag tog ett foto på bilden (har ingen skanner) så verkar
ansiktet typ, blivigt förvridet eller ngt ..
Hon ser smått grotesk ut.

Dagen har tillbringats med att rita och mestadels varit i stallet.
Ridit ut en sväng på ponnyn som skötte sig jättebra idag <3
Till skillnad från igår när han mest var en envis kossa ^.^ heh ..

Imorgon ska jag ta mig in till stan för att gå till arbetsförmedlingen
eftersom att jag, tack och lov, nu får sluta på Folkuniversitetet.
Sen ska jag till banken och skaffa en ny internet dosa därför att
min spårlöst försvann innan vi åkte till Kristinehamn ..
Framåt kvällen blir det nog Sävsjö och tillbringa tid med Erika
medans våra män spenderar tid med spel och hockey ..


Made by me 22/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0