10 September - Framåt

De senaste dagarna har det hänt väldigt mycket
och väldigt mycket bra faktiskt (=
Jag lyckades få fatt i en videokamera på Tradera
för ca. 500 kr. Praktiskt taget oanvänd och jättefin.
Har även köpt Thomas bil ..
En söt liten Mazda som nu kallas lusen.
Ännu en go grej som hänt är att jag skaffat praktik-
plats :D Ska vara på HundFix i 4 veckor f.o.m 1 Oktober
och därefter kommer jag att börja extrajobba där ..
Så just nu känns allt ganska bra och framåt. Äntligen.

Tack vare bil-köpet har jag och Gunnsan varit ute och
åkt i skogarna häromkring och i Onsdags när vi skulle till
Sävsjö tog vi givetvis vägen genom skogen och hittade
Highland Cattle (?) kossor :D En var modig och kom och
hälsade men den gillade inte mig :'(
Sen såg vi ett rådjur med två ganska stora kid som stog
och käkade äpplen vid väg-kanten, stannade och hälsade
på vanliga kossor också .. Jag gillar kor.
Den brun-vita rullade in min hand i sin tunga och ville
äta upp den (:

Ikväll är det jobb på Hotell Högland och imorgon är det
dax för dop för lilla William, mys.


Photo by me 8/9 2010

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jätte fina bilder :DDD



Mvh Johanna/Drullan

2010-09-10 @ 10:10:22
URL: http://Drucillafair.devote.se
Postat av: Hildah Hed

Jättefina bilder (;



Hur får man bilder bredvid varandra..? för på min blogg kan man inte ha 2 bredvid varandra ):



Kram Oregano@Hipponized / Hildah Hed

2010-09-20 @ 13:38:57
URL: http://hildahhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0