7 Oktober - Inget ämne

Dagen har flutit på precis som alla andra.
Praktiken går bra och ja .. Det finns inget
kul att berätta.
Just nu är jag i ett sådant stadie där jag hela
tiden tvivlar på mig själv, börjar gråta konstant
och är allmänt deppig.
(Och nej, det är inte pms den här gången)
Jag vill liksom helst gräva ner mig lite och stanna
där tills jag mår bättre .. Sen känns det ju som
att jag aldrig kommer att må bra igen men det
vet ju jag också att jag kommer att göra.

Just nu skulle jag verkligen behöva dig här.
Jag behöver tröstande ord och kärlek.

Jag behöver en kram.


Bilden är tagen vid sex-tiden en morgon sommaren 2009,
är på väg upp för att släppa ut hästarna och jag verkligen
älskar den här bilden.
Photo by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0