28 Oktober - Kallt

Fryser så in i helvete men måste verkligen ta mig
upp ur sängen nu. Huvudvärken gör sig hela tiden
påmind, ruggit ont gör det och jag misstänker en
migrän som inte riktigt bryter ut ..
Får dock ta mig i kragen och masa mig upp eftersom
det bara är två dagar kvar på paktiken och jag vill
inte stanna hemma de dagarna.
Eftersom att jag inte verkar få tag i en ersättae som
kan jobba för mig imorgon kanske det inte blir ngn
Halloween för min del :'(

Men nu ska jag i alla fall klä på mig, dra till pollen,
mocka skit och rida en sväng.
Därför blir det en smått överredigerad bild på Beson
men jag gillar den ändå <3


Photo by me 9/10 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med i en fototävling hos mig

det är superenkelt du anmäler dig via en komentar och skriver jag är med och ditt namn och bloggadress sen mailar du bilden till [email protected] sen är du med och tävlar !



Ps. jätte fin blogg :)

2010-10-28 @ 10:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0