23 Oktober - Snark

Det ligger en snarkande stackars man med migrän
bredvid mig. Puss på honom.
Ikväll ska jag jobba i Nässjö för första gången på typ
en månad ? Känns skitskumt när jag vant mig vid Eksjö.

Första snön har kommit och gått och nu är det bara en
vecka kvar på praktiken .. Tiden går så jävla fort.
Just nu vräker regnet ner utanför fönstret och jag har
ingen vidare lust att gå ut, bara att hoppas på att det
avtar innan vi ska löshoppa hästarna.

Bilden är tagen för ett par dagar sen efter att jag och
pluttis varit ute och ridit i första snön <3


Photo by me 21/10 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra för dej i nässjö, det förstår jag att det kändes lite ovant ,om man inte vart där på en månad. Men du fixade det säkert jättebra! Du är ju så duktig!



Här kom solen fram lite småglimtar! första gång man ser den idag, annars har här varit mulet typ hela dan! ha det så bra, o en stor kram till er<3 Inga-Lill.

2010-10-24 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0