12 Oktober - Tisdag

Började läsa Hjärtan i Atlantis av Stephen King igår,
har velat läsa den många gånger men tyckt att texten
är så jävla lite så jag har liksom skjutit upp den ..
(Likadant med Benrangel)
Men igår började jag på den och det är jag glad att jag
gjorde, är nu ca 30 sidor in i boken och jag är fast.
Stephen King har ett sätt att skriva som alltid trollbinder
mig vid hans underbara böcker. En del tycker att han
skriver för detaljerat, men jag vet inte .. Det är ju han,
jag för min del älskar det.

Fixade stallet imorse och gick och grejade lite för länge
vilket gjorde att jag fick stressa väl hemma sen ..
Men så blir det ibland.
Fick skylta om ett utav fönstren på HundFix idag :D Skit-
kul och enligt mig blev det ganska bra ändå ..

Fick sims-abstinens tidigare ikväll men eftersom det tog
väldigt lång tid att installera (främst tack vare att filerna
inte ville samarbeta) är det nu för sent att spela känner
jag, är trött som fan så jag tänker återgå till boken <3
Min gubbe får jag inte se förrän på fredag heller, det suger :'(

Innan avfärd till praktik.

Photo by me 12/10 2010


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är vacker!!!

2010-10-18 @ 18:38:32
Postat av: Nathiis

men oj =P Tack så mkt ..

2010-10-19 @ 11:17:08
URL: http://nathisandersson.blogg.se/
Postat av: Adina

Håller med anonym, du är jättevacker!!



Om du vill ha ett till bra boktips kan jag tipsa om triologin Hungerspelen eller vad man nu ska kalla det, 3 böcker är det i alla fall. Första är riktigt bra! Andra är helt okej och den tredje läser jag nu, har inte hunnit så långt, men helt okej :D Men första boken ska du ABSOLUT läsa! Heter Hungerspelen och är skriven av Suzanna Collins

2010-10-19 @ 21:54:54
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0