11 Oktober - Saknad

Tillbringade större delen av morgonen i sängen,
vaknade 06.20 och lyssnade på morgonpasset
och hade det ganska mysigt ändå ..
Tvättade massa schabrak och spred ut på tork
över halva köket och åkte sedan upp till stallet
för att mocka skit och ta en promenad med pollen
och vovvis i det underbara höstvädret som ville
visa sig idag (=
Gjorde mig iordning för praktiken där det bjöds
på lite tårta, tackar så mycket.

Nu sitter jag i min jättesäng (Ja, jag har dille på
min säng) och ska fixa en kopp te, lägga mig och
läsa en bra bok och sätta på lite musik tills min
älskade saknade man ringer.
Jag kan inte längta nog tills det blir Torsdag och
jag får hålla om dig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska ha dille på sin säng, bättre ställe finns ju inte ^__^



Mmm, jag sitter som på nålar under dexter. Love it!

Och tack så jättemycket, you made my day ^^

2010-10-12 @ 21:24:48
Postat av: mitsukai

Eh, det var jag som skrev innan, mitt namn försvann :P

2010-10-12 @ 21:25:09
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0