10 Oktober - Stolletok

Jobb är överstökat för den här helgen, skönt.
Nu ligger jag i min nya gigantiska 140 säng :D
Tittar på Moulin Rouge, äter polly och tillåter
mig att njuta lite ..

Haft en ganska skön dag ändå .. Tillbringade
tre timmar i stallet med mys, ridning och sånnt.
Bilderna som följer är från lite lös-träning i
paddocken. Hade ridit i skogen en sväng och
hade honom lite löst i paddocken, han lyssnade
jättefint så sen fick han springa av sig lite den
stollen :D Och det gjorde han minsan ..
Sen blev han ännu lyckligare när matte tog fram
kameran också, pluttis <3


Photo by me 9/10 2010

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad du är duktig på att fotografera! Bilderna är jättefina. Ska du inte satsa på att bli fotograf ändå?

2010-10-15 @ 13:12:05
Postat av: Adina

Sikken snygging du har! Och bilderna är helt fantastiska! Älskar bilden på enbart huvudet, ett underbart ljup i den..!!!

Hur gjorde du när du började löslongera honom/busa i hagen?

2010-10-19 @ 21:51:27
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Nathiis

Yvonne: Tack så jättemycket (= Jag skulle så gärna vilja men jag har varken kontakter eller lust att plugga just nu tyvärr =/



Adina: Visst är han det (= Och tack så mycket för berömmet. Jag tränar ju honom lite från marken på att följa mig och sådär och när han varit duktig så får han springa av sig själv helt enkelt, sen busar vi tillsammans då jag springer med honom och så med (=

2010-10-20 @ 21:24:34
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0