8 November - Godis

Hur kan en bil bli så pass mycket mer lättstyrd bara
för att man sätter på vinterdäck ?
Detta är för mig ett mysterium ..


Idag tillbringade jag och far morgonen med att hämta
hö, så nu finns det för ett tag framöver iaf. Tyvärr hade
inte bonden mkt hö kvar som han kunde sälja så nu får
vi leta ..

Tillbringade ett par timmar i stallet tidigare idag med pyssel,
mockning ridning och bus.
Fick bli en kort tur i skogen och sedan tränade vi lite på marken
i paddoken och när han varit duktig fick han lov att springa löst.
När han väl fått göra det en stund tyckte han inte alls att matte
var intressant längre xD Sötnöt ..

Nu har jag placerat mig i sängen för att se om huvudvärken vill
försvinna och även mensvärken har smugit sig på mig så därför
har jag nförskaffat lite godis och en Herman Hedning *nöjd*

Kärlek Kärlek <3


Photo: Anna Franzén 8/11 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0