7 November - !

Tjuhooo !
Vem är sämsta bloggaren ?
Kan det vara Nathalie Andersson ?
Känner mig nästan lite dum över utebliven uppdatering då
jag märker att det faktiskt verkar vara några som är inne
och kikar här varje dag ..

Ullareds trippen var skitmysig, en full bil med Mig, Gunnsan,
Sarah, Svamp och Erika (:
Inhandlade en del del hästsaker (Vad annars?) och underkläder.
Hittade även världens finaste filt som jag lovar (ändast för att jag
bara måste få visa) att ta kort på ..

Har fått jobba lite extra på HundFix nu när praktiken är avslutad
och på arbetsförmedlingen säger dom "jaha, vad ska vi göra nu?".

Den här helgen har varit riktigt tuff, har haft väldigt mycket att göra.
Upp vid 07.20 i Fredags för att passa bror, slita upp den andra brodern
ur sängen för att kunna åka upp till stallet vid nio och fixa mockning och
diverse. Hem för att göra iordning för att åka in till stan och jobba mellan
11 och 18, sedan hem, stallet, äta för att sedan åter åka och jobba mellan
21 och 01.30.
Kommer hem vid två, somnar cirkus halv tre, går upp halv sex för att
följa med lillan på tävling. Ta hand om egna pollen, duscha och åka och
jobba 21 till 01.30, trodde jag ja !
Fick förklarat av en av spelarna att de hade öppet till två. Gött. Nej.
Detta resulterade i att jag slutade vid halv tre, och eftersom att det var minus
och halt ute körde jag väldigt försiktigt hem. Var hemma 03.20 ..

Till råga på allt har jag uppenbarligen blivit sjuk. Huvudvärk, halsont och
(mer) ont i kroppen sätter verkligen lite extra krydda på tillvaron.
Nu ligger jag till sängs, tycker synd om mig själv och saknar min man.
Ska därför trösta mig med att titta på en av de bästa filmer/sketcher jag vet.
Arne Anka - En afton på Zekes


På bilden nedan syns en jävligt söt ponny iklädd sitt supersnygga nya schabrak
från Gekås och hans matte iklädd ett par nya helskodda ridbyxor också dom
från Gekås.
(Och ja, jag ser också att min handställning är helt fucked)


Photo: Mikael Gunnarsson 2/11 2010

Kommentarer
Postat av: rebban

jo har hört det ska bli godare då så måste testa det ,kram

2010-11-08 @ 13:40:19
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Sarah (Dandy på hippo)

Hej! Jag tycker att du har en jätte fin häst! Men petig som jag är så tycker jag det ser ut som att martingalen sitter lite får "hårt/spänt" på bilden men det kanske bara är i den vinklen :D Annars har du en jätte söt häst :D

2010-11-16 @ 15:07:23
URL: http://-
Postat av: Nathiis

Tack så mkt ^^

Den sitter precis som en martingal ska göra, tillräckligt spänd för att jag ska slippa få en krossad näsa om han slänger upp huvudet och som du ser på bilden är den ju inte spänd alls .. och om det är så att du menar att den skulle sitta hårt om halsen kan jag ju försäkra att den inte gör det ^^

2010-11-16 @ 18:16:51
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0