22 November - Drömmer

Har haft Jennyfer på besök idag, sjukt trevligt !
Min ponny var jävligt busig och tyckte att hon skulle
ligga i snön xD Bajsponny ..
Skulle sedan hem och baka snopkaka till oss ..
Den blev slappis och la sig över bordet och geggade
på mammas duk .. Haha. Underbart.

Under eftermiddagen har jag budat på mig ännu en av
de fina, underbara, sjukt snygga t-shirtarna :D
Så idag är jag en glad liten människa ..

Och nu under kvällen har jag drömmt mig bort till
diverse resmål som inkluderar ridning.
Har fastnat för ett par stycken som ändå har ett ganska
överkomligt pris (säger inte att det är billigt) som man
realistikt sätt skulle kunna spara ihop till och i alla fall
skulle kunna åka i slutet a nästa åt eller så ..
Det resmål som blivit lite extra förtjust i och är lite mer
sugen på än alla de andra är ett ställe i Österrike.
Så jävla vackert ! Så jag känner att det är en sak jag
kommer att tråna efter tills jag kommer dit ..
Sex nätter, ridning 5 dagar, helpension.
Åh, vad jag vill dit.



Stulen bild men ack så vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0