21/22 November - Flickbesök

Har haft underbara flickor över hos mig för att mysa med
film, gröt, te, cola och massor av härliga asgarv som man
måste göra vad man kan för att dämpa då folk sover ...
<3
Underbart var detta och återigen stora grattis till min käre
granne och fina vän Joanna som fyller/fyllde 20 (=
(Nu är det ju faktiskt så att vi är inne på 22 Nov)

I helgen har det varit jobb på schemat och jag har haft älskade
mannen här hemma. Jag gillar mitt jobb men när man sitter
två timmar med nästan inget spel alls är det jävligt drygt.

Imorgon ska jag bege mig till nässjö för att hämta upp
Jennyfer som ska komma och ta sig en ridtur och bli bjuden
på snopp-kaka made by me :D Trevligt !

Kommentarer
Postat av: jennyfer

huhu, snoppkakan :'D den va god trots att den va slapp!



hästen va dummis som slängde av mig, men du skulle fan tagit kort. hahahahaha... :P

2010-11-22 @ 20:55:49
URL: http://twoshots-of-misspain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0