15 November - Festligt

Helgen har varit jättebra ! :D
Jobbade i fredags och hade en riktigt bra känsla
efteråt trots att DM strulade. Annars tycker jag mest
att jag brukar vara trött ..
Kommer hem till en sovande man som det alltid är
lika mysigt att krypa ner hos.

Lördagen tillbringades med att pyssla med pollen och
lite sådant och på kvällen for vi in till finaste Sarah och
Isak och drack lite öl för en gångs skull :D
Och själv behövde man inte många förrän det snurrade
lite i skallen, inte är man van vid alkohol när man mest
jobbar på helgerna xD
Jonte anslöt sig till sällskapet och när Sarah och Isak
skulle sova så begav vi (Jag, Jonte, Ginnar) oss vidare
till Pinnen och bekantade oss med diverse människor
innan vi styrde hemmåt.
Tack allihopa för en skitbra kväll, den behövdes !

Sov givetvis bort halva söndagen för att sedan åka till
Nässjö, köpa fika och hem och fira far på fars dag -v-


Dagen idag var ungefär lika spännande som de flesta
andra av mina dagar. Stallet till att börja med, sedan en
snabbis till arbetsförmedligen, ska uppenbarligen byta
från Ungdomsgarantin till Jobbgarantin som är exakt samma
sak. Fan vad trött jag är på dom, ANSTÄLL MIG NÅGON !?

Bilder från lördagen (:

Photo by: Everyone :D 13/11 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0