Skogstripp

Hoho,
Jag är allmänt trött och nervös just nu ..
Känns inte bra.
Men imorgon kommer Malinet och hälsar på
och det känns hur bra som helst ..

Dagen började väl lite sådär, skulle vara i stan
på folk. uni vid tio, ska åka kvart över nio.
Vaknar för det första med världens huvudvärk
och ska behöva väcka en äckligt jobbig bror
som bara vägrar att vakna.
Kommer i alla fall in till stan, sätter mig där
uppe, tror ni inte att Annelie kommer förbi och
frågar "Vad gör du här?" ..
Uppenbarligen skulle jag vara där vid två ..

Men det löste sig iaf och nu sitter jag och åter-
igen ska kolla igenom platsbanken. Det suger.

Bilderna är från en liten skogstripp i Sävsjö med
min fina den 26/4 ..
Otroligt härlig och framför allt, riktigt varm dag !


Foto by me,  26/4 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Tack så mycket :D

2010-05-07 @ 09:43:43
URL: http://agoldenfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0