Mors Dag

Mors Dag idag, gav mamma te och knäcka
på sängen. Uppskattat hoppas jag ..
Fick dock bre om mackan.
Kletade smör på mackan, vände mig om och
hyvlade en ost, vände mig igen och då kom
Sigge som ett skott (han hade för övrigt för-
följt mig hela morgonen) och hoppar upp på
bänken och kastar sig handlöst ner på rygg.
Var landar han ?
På mackan ..
Resultat:
- Smörig Katt
- Hårig macka

I Fredags var jag i Sävsjö hos älsket och
tillbringade dagen och kvällen med Gun,
Svamp, Claes, Erika, Rock Band, you're
in the movies, öl, as-goda hamburgare alla'
Erika och bra musik.

Är för övrigt fruktansvärt glad eftersom jag
lyckades roffa åt mig en ritplatta från wacom
för 260 kr på tradera ..
Så nu ska det ritas.
Eller ja, när den kommer då.

Nu har jag även efter många om och men
(katten förföljer mig fortfarande)
lyckats bädda mig säng genom att kasta
ner Katt från Säng och snabbt som fan fixat
lakan och grejer.
Nu ligger han mellan mina kuddar och vill att
jag ska lägga mig så att han kan slicka mig
i håret och på ögonen.

Imorgon är det kurs, men först lite jkpg med
Amanda & Sarah. Och allra först stallet såklart.


Jag är en söt katt

Photo by me: 30/5 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0