Inga ord ..

Jag har inga ord för denna underbara film.
Nu har jag skrattat och gråtit, och tro mig, jag är
inte den som vanligtvis lipar till film ..

Man har bara en alldeles fantastisk känsla i kroppen
genom hela filmen.
Nu var det längesedan jag såg den (innan ikväll) och
jag visste att den var bra, men såhär underbar
kunde jag inte ana .. Den ger mig rysningar.

Jag skulle kunna sitta och prata om den i en evighet
men istället tycker jag att ni ska ta och se den !
Och jag måste till-lägga att även icke hästmänniskor
bör se den.

Har ni inte sett den, se den.
Har ni sett den, se den igen.

Spirit, the stallion of the Cimarron




Bilden är stulen ifrån Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0