Vila i frid Gammelfarmor

Nu har jag ingen gammelfarmor mera, hon fick bort imorse, 91 år gammal.
Äntligen slipper hon att ha ont och jag hoppas att du får det så mycket bättre nu.
Jag kommer alltid att komma ihåg dig ..

Jobbar imorgon mellan 07-13, sen kommer min älskling äntligen till mig någon-
gång under dagen.
Fick även förfrågan om jag ville jobba nästa vecka också, vilket jag gärna vill men
det får nog bara bli två-tre dagar isåfall.

Ikväll har det varit bad med bok och godis, väldigt skönt att för en gångs skull
hinna bada innan Kevin går och lägger sig.
Nu ligger jag i sängen, ska läsa ett kapitel eller två i Lisey's berättelse av Stephen King
och sedan sova. Bara för att Mikael/Gunnar/Lennart/Älskling/Babe kommer imorgon så
blir det en söt bild på just honom (:



Foto by me, 3/3 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0