Trött

Jag orkar verkligen inte fixa med någon bild, är skit-trött
så nu blir det sova för mig. Ska ringa min man och säga att
han är älskad och saknad och sedan läsa "Uti vår hage" ..
Nu ringde Sarah (: Trevligt ..

På tal om ingenting så lyssnar jag ju som vanligt på P3 hela
dagarna, och i .. hum .. Morgonpasset tror jag det var så
berättade de om en Japan som äntligen gift sig med sin ända
stora kärlek - Sin kudde ..
Ganska udda tycker jag, han hade alltså på riktigt gift sig med
sin överdimesionerade kudde prydd med en manga-tjej.
Sen berättade dom också om någon som gift sig med Berlin-
muren osv.
Och Moa tipsade om en film också, "The real girl" tror jag den
hette .. Någon som sett den och har en åsikt ?
Anledningen att filmen kom på tal var att killen i filmen blir kär
i en docka av någon slag. Lät bra.

Fan vad jag skriver, intresseklubben blir överbelastad.

Så, god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lars and the real girl!

Såg den till en psykologiuppgift för ett litet tag sen. Helt okej! Han är sjukt freaky snubben dock. Men ganska charmig film faktiskt:) (SAKNAR DIG <3)

2010-03-17 @ 00:51:44
URL: http://linaee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okey ;D Ska fan se den ..

Jag saknar dig <3 Kom !

2010-03-17 @ 20:43:40
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0