Spontandans och loppor i näsan

En katastrof har inträffat ..
Jag kan omöjligt hitta sladden till min kamera och har därför
inte tillgång till mina nya bilder .. Bajs.
Kanske är dags att städa lite ..

Igår glömde jag att berätta en ganska kul grej, eller ja, det var
inte så jävla roande när det hände men sen hade jag kul åt det.
Jag stog och punktade igår och som så många andra så är jag mer
eller mindre förkyld hela tiden och för att inte snora ner hela
bordet så står man ju där och drar in.
Och när jag gör detta ser jag en svetsloppa komma farande i slow-
motion och tänker ungefär: "NOoooOoooOoo .. "
Men vad hjälpte det ? Loppan hamnade i min näsa och sved jävlar.

Kom även på en sak idag när jag stod och jobbade på som bäst.
Jag är en jävel på att spontandansa. Har inte tänkt på det förän nu
men efter en stunds funderande kom jag fram till att jag gör det
väldigt ofta.
Jag lyssnar ju alltså alltid på P3 när jag jobbar och det är ändast
tack vare programmen som jag för övrigt älskar.
Musiken däremot hatar jag, för det mesta, då och då kommer det
en låt jag faktiskt gillar. Men trots det så börjar jag dansa så smått
så fort det kommer en ny låt, i början eller i mitten eller vart som
helst i låten kan jag få för mig att ta ett par danssteg, helt oförberedd.
Men sånt kanske alla gör ?
Jag tyckte i alla fall att det var lite småkul när jag kom på mig själv
med att stå där och dansa för mig själv.

Har varit med Lillan när hon tränat i Lövhult idag, både hon och Mirran
var jätteduktiga och på Söndag ska dom hoppa en liten klubtävling (=

Min älskade är jättesaknad som vanligt när jag inte får träffa
honom så ofta. Eller länge heller för den delen ..
Denna gång kom han i fredags och åkte hem måndag morgon ..
Så nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa Lisey's berättelse och
sakna min fina.

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0