Galen Helg

Torsdag till Lördag förra veckan tillbringade jag och min käre pojkvän tillsammans med
familjen Euvel och en massa annat helskönt folk (=
Träffade även min underbart fina Beccis en stund på tosdagen eftersom att hon befann
sig i Nässjö, så vi tog en fika och snackade en massa skit <3
Sen bar det av till Jönköping där vi tillbringade vår eftermiddag med folket på Rusty irons
som jag för övrigt tycker att ni borde besöka om ni är intreserade av piercing, tattuering
eller snygga kläder och befinner i er i Jönköpingsområdet.
Mer info: http://rustyirons.se/
När dagen var slut framåt sex åkte vi till Gränna och tillbringade natten hos Devinia, Daemon
och Roky (= Käkade även en jävligt god korvstoganoff och gjorde roliga filmer :D



På fredagsmorgonen bar det återigen av till Jönköping och till studion där vi tillbringade dagen med att umgås med
alla kunder och gosa med lilla Roky.
Framåt sex hämtade vi pizza och korkade upp ölen. Det var tänkt att vi sedan skulle gått till Bongo men vi hamnade på en mysig bar vid namn Pipes of Scottland (= Hade oerhört kul och blev full som fan. Här nedan följer
MASOR av bilder som jag och alla andra tog under dagen, min kära kamera paserade nämligen de flestas händer (=



Hehe, tack för allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0