Nattet.

Klockan är över tolv, jag som tänkte komma i
säng relativt tidigt .. Men det blir ju sällan som man
tänkt sig ..
Har ju hunnit med en hel del idag i alla fall.
Men herregud vilken störd ponny jag har, haha.

Tänkte hoppat lite i padodcken, så jag tog med
borstar, sadel, träns och rubbet ner till hagen så
att Ebba kunde gå ute lite till och titta när LilleB
fick jobba.
Men efter lite borstning ändrade jag mina planer,
så jag skulle rida ut istället eftersom det var så varmt.
Gick upp med Ebba och borstlådan till stallet.
(Ponnyn gillar inte att vara ensam så han gnäggar jävlar)
När jag kommer ner så står plutt vid grinden så
jag tar på benskydd och martingal ..
Men när jag hämtar sadeln vill min ponny inte
vara med mer xD
Han pep iväg snabbt som fan, i en trav med högt
lyfta ben och svansen rätt ut.
Jävla retsticka.
Han ville springa till grinden hela tiden så då tänkte
jag att, nae, fan heller.
Ställde mig vid grinden och jagade bort honom när
han kom, när jag lät honom komma fram så sprang
han iväg igen, dum-ponny ^^
Och så höll han på i 20-25 minuter, sen stog han så
snällt så .. Men trött blev han av springandet i värmen
så jag hade en lugn och fin ponny hela ridturen ..
Superduktig.

Jag älskar min lille ponny, ibland är han störd <3


För övrigt så kan ingen komma i närheten av att
förstå hur pass mycket jag saknar min lille katt.
Hon var världens mest underbara gos-kisse.
Drömmde härom morgonen att hon på ngt mirakulöst
sätt kom tillbaka till mig.
Vaknade av att jag storgrät och förstod då hur
mkt jag faktiskt saknar katt jäveln <3
Ni får tycka att jag är löjlig, det skiter jag i.



Biffen, mitt underbara, fina älskade lilla kräk <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej! :D Klart vi måste ses snart och spela Wii? :P haha puss puss

2010-06-17 @ 10:05:49
URL: http://slindberg.blogg.se/
Postat av: Nelly/Masse

Gud vad söt liten kisse! Men varför har du inte den längre? ;(

2010-07-05 @ 23:53:13
Postat av: Nathis

Nelly: Vi var tvungna att ta bort henne för hon blev sjuk =/

2010-07-06 @ 22:36:50
URL: http://nathisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0