Moln

Ne, blev inga bilder ..
Min smarta ide fungerade inte, kort-läsaren i pappas
dator var på tok för liten för mitt tjockis-minneskort.
Så min kamera är smockfull ..
Skitbra, nej.

De som var och provred LilleBeson igår var jätte-trevliga
och verkade duktiga .. Beson skötte sig fint.
Duktig ponny <3
De skulle iaf ringa tillbaka och jag hoppas de vill komma
och provrida igen ..

Moln och fanskap är det ute idag, ganska skönt dock.
Fortfarande varmt ju ..
Den 16 Juli åker jag och mannen upp till Kristinehamn och
hälsar på hans mor och hennes gubbe i en vecka, längtar !
Älskar verkligen den staden ..

Kommentarer
Postat av: amanda

Köp en minneskortsläsare:)?

2010-06-30 @ 13:47:37
URL: http://aamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0