Midsommar

Midsommar var as-bra :D
Finaste vänner, bra musik, grill och öl ..
Våran midsommarstång hade haft canser och opererat bort
en av sina kulor. Men den var fin ändå.
Eftersom att min kamera-sladd (fortfarande) är borta så kommer
inga bilder än .. Det suger ganska mkt med tanke på att min
kamera är propp-full och jag kan knappt ta fler bilder ..

Igår var Beccis (= Saknad tjej) här och vi hade en super-mys dag.
Badade gjorde vi och satt i solen och snackade skit ..
Jag och Lillan badade även med hästarna igår .. Kärlek.

Som sagt inga bilder ännu, men eftersom att jag precis i denna stund
fick en ide som jag ska pröva så kanske det kmr bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0