Ensam ..

Nu ligger jag här själv igen ..
Blir alltid så himla deppig när min älskling åker hem.
Han ska visserligen komma igen om bara ett par dagar
men det känns ensamt i alla fall.
Och inte blir det bättre av att mina ögon kliar, svider
rinner och gör jävligt ont.

Nu kollar jag på mumien och ritar i photoshop. Ska nog
försöka ge mig på att rita människor ..
Hum, jag är inte bra på människor.

Min snälla (Men otroligt slöe) bror har fått igång två
expantions till mitt sims :D Whii ..
Nej, jag är arbetslös och har inget liv ..

Till imorgon beställer jag fint väder så jag kan ligga lite
i solen så min psoriasis blir bättre och kanske slutar
klia lite .. Fan ta den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0