Balen 2010

Igår var jag med snyggt folk i Nässjö och tittade på
balen. De flesta var riktigt fina.
Det var förvånansvärt många som jag känner som jag
inte änns tänkt på att de tar studenten nu !
Helt sjukt ..
Efteråt käkade vi på "en Itlienare & en grek", det värsta
jag jag vit med om, FY FAN !

Fruktansvärt dålig service. Det tog sjukt lång tid innan vi
fick beställa, de vid bordet bredvid oss fick sallad som stod
på ett annat bord som andra gäster haft, alltså rester
och de fick dessutom hämta bestick vid ett tomt bord eftersom
att de inte fått några.
Vi beställde sås bredvid pizzan, och det stod att man skulle få
bröd & sallad till beställningen. Vi fick inget av det, vi fick inte
heller bestick, det fick vi be om + att vi fick be om salladen
och om såsen som vi faktiskt hade beställt.
Jag och Emma delade på en Hawaii, som det ska vara annans på ..
Jag fick fem små annans bitar på min, emma fick typ sju ..
Tjejen som serverade var inte heller det minsta trevlig.
Det stod dessutom ingenstans och ingen sa något om att det
kostade att dela pizza och när vi skulle betala fick vi reda på att
det kostade 15 spänn .. Och jag vet att det brukar kosta men
ändå !
Vafan, och det ska vara en jävla restaurang ?



Innan balen köpte jag, Amand aoch Sarah jordgubbar och satt
uppe hos Sarah i solen och mös och tryckte i oss två liter ..
Mums ..

Bilden nedan är på lite folk som jag känner och så ..

Annelie + Baldejt          -            Annelie
Victor Öst, Baldejt, Johan Schill
A-K och Oskar           -            Anna + Baldejt
Eddie + Baldejt                   -         Och så Robert förståss.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Mitt hår ser ju jätterött ut? :P

2010-06-04 @ 15:50:34
URL: http://aamandal.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mycket fina bilder! Och skit snygga klänningar hälsa dina kompisar det!:D

2010-06-04 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0